2012. január 13., péntek

Blogvonat indul "After The Christmas" címen

Beedee álmodta meg a vonatot és nem is akármilyent! Erről ti magatok is meggyőződhetek, ha végigjárjátok az összes állomást. Jelenleg a 13. megállónál jártok, ahova bjud-tól jöttetek és Majá-hoz mehettek tovább.
A készletem tartalmaz 4 wordartot és 4 fényképtartó tokot (árnyék nélkül), melyekbe az ünnepek alatt készült fotók is belekerülhetnek :).
Van még a csomagban egy template is 24 képkerettel, melyekbe az ádventi fotókat szántam, de persze egy kirándulás vagy buli képei is jól mutatnak benne. És igen! Tudom, hogy Ádvent Karácsony előtt van, de ha te is olyan vagy mint én, akkor az oldal szerkesztésére csak utánna van időd! ;)

                            

18 megjegyzés:

  1. Cuki a bejegyzés, főként az utolsó mondatod :)))
    Köszönöm, vittem!!!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszenek a wordartjaid és a zsebecskéid! Elvittem, nagyon köszönöm!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépen köszönöm, hogy alkottál! Már alig várom, hogy bontogassam!! Fantasztikus lett!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon ötletes ! köszi vittem! :)

    VálaszTörlés
  5. Szvem csücske a sokfotós oldal! Köszönöm!!!

    VálaszTörlés
  6. Egy sok képes sablon mindig jól jön! Vittem, köszi!

    VálaszTörlés
  7. Köszönettel vittem, szeretem a fényképes sablonokat

    VálaszTörlés
  8. Szuper a sablon, meg a wa-ok is, köszi:))

    VálaszTörlés
  9. Szerintem abba a Top3-ba tartozom, akinek a legnagyobb “szüksége” van erre a befogadó CEWE csapatra. Ahol nem gond, hogy csetlek-botlok a virtuális világban, ahol mindig találok egy kinyújtott kezet, ahol fel sem tudjátok mérni, hogy nekem mennyit jelent ez.
    Köszönöm, hogy van a mai világban egy ilyen csapat és ennek a csapatnak része lehetek.
    Jelen világunkban nagy dolog az, hogy létezik egy ember, aki befogadja és MEGTARTJA a társakat, amitől a csapattársak is mernek – tudnak egyenként is meghatározó, értékes tagjai lenni a közösségnek. Köszönöm Krisssz, köszönöm Bee és köszönöm Lányok!:-)
    Ehhez a blogtrain-hoz, aminek állomásaira örömteli izgalommal most indulok, egy köszönő idézetet szeretnék hozzátenni.
    Köszönetképpen, most minden állomáson e bejegyzésem adom át Nektek:-)))

    “Emberi közösségünk azon tagjai a leggazdagabbak, akik képesek anélkül adni, hogy a legkisebb mértékben is azt éreznék, nekik kevesebb maradt.”
    (Stephanie Dowrick)

    Köszönöm Zoé, nagyon örülök, hogy Tőled is kapok ajándékot:-) .. és annak is, hogy ismét kicsit hallhattam Rólad!:-)
    Szeretettel: Margó

    VálaszTörlés
  10. Köszönöm! Nagyon tetszik amit összehoztál.

    VálaszTörlés
  11. Nice template! Thank you for your part of this blog train! Köszönöm!

    VálaszTörlés
  12. Köszönöm, már nálam van, tervek is vannak vele :)

    VálaszTörlés
  13. Thank you so much for this post. I want to let you know that I posted a link to your blog in CBH Digital Scrapbooking Freebies, under the Page 7 post on Feb. 04, 2012. Thanks again.

    VálaszTörlés